ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3601.

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

تصمیم گرفتم هیچ کاری به مستر و روابطش با پدرش نداشته باشم!

کلا در قبال پدرش "به من چه" باشم!




+قدری میترسم از صمیمیت هایی که باز داره ایجاد میشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
لوسی می

نظرات  (۶)

مثل تصمیم من در قبال رابطه همسرجان و خواهرش:)
به نظرم خداپسندانه شم همینه!
خودت رو و زندگی ت رو هم بسپر به خدا!
پاسخ:
کلا در مورد اکثر قوم همسر باید اینطور بود!
باور کن!
ممنون عزیزم.
کاش خدا کفایتمون کنه.
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۸ کوثر متقی
صمیمت باشه که خوبه ولی دور از جون همه :
آن را که رو دهی پر رو نشود...آنم آرزوست
صمیمیت ها منجر به دخالت ها نشه مرزبندی و خط قرمز ها احترام گذاشته بشه خوبه تازه آدم آسوده تر هم هست

پاسخ:
هعی!
آدم چی بگه...هعی!
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۲ ملکه بانو
به نظرم بهترین کار رو می کنی
پاسخ:
:)
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۳ خانم اشک
اون سایت رو رفته بودم 
36 سالگی بود تا جایی یادمه نه 42 

بی خیال
مگه 
برات از اون کتابها و متنها و نظرم درباره شون نگفتم؟
پاسخ:
آها! باشه هرطور راحتی!
من 42 یادمه!
حالا مهم نیست!
هرچی هست به نظرم میتونستی بهش نزدیک بشی.
بابت شرایط مشابه.
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۰ خانم اشک
نه عزیزم شرایط مشابهی نیست 
تا جایی یادمه او وباگی بود و بعد کرد سایت 
با یک برنامه بزرگ امسال بهترین سال زندگی من است 
دوستی وبلاگی با همین اسم داشتم اسم خودش یسنا بود 
خلاصه نمی دونم برنامه رو خریدم فکر کنم ولی 
به سرنوشت اسکاول شین و وین دایر و آنتونی رابینز و .... دچار شد 
پاسخ:
واقعا؟؟!
:|
پس مشکل از خودته! :|
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۵ مامان محمدمهدی
خوب میکنی گرچه خیلی سخته
شما بعد اونهمه سختی وحالا دور شدن خیلی هوشیارانه تر باید رفتار کنی ومراقب باشی چون دوباره میخوای به کجه و چه کاری پناه ببری!
پاسخ:
آرههه سخته.