ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3608.

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

ای بابا!

آدم جرئت نمیکنه از شغل بقیه بپرسه!




+ از آقای همکلاسی پرسیدم شغل همسرش چیه،

گفت یه فروشگاه نتی زده!

با کلی ذوق گفتم آدرس بدید شاید مشتری شدیم!

حالا می بینم فروشگاهِ فلان است!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۹ خانم اشک
یعنی چی؟
پاسخ:
چی یعنی چی؟!
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۱۶ منتظر ....
خخخخ
واااااای نمیدونی چقدر خندیدم ((((((((((:
فروشگاه فلاان خخخخ
پاسخ:
:)))
خب الحمدلله که موجبات خنده و شادی شما رو فراهم کردیم:))
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۹ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:)
D:
پاسخ:
:)
۱۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۹ خانم اشک
فلان رو میگم
پاسخ:
قطعا گفتنی نبوده که به فلان تبدیل شده خواهر!
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۳۵ بنت شهرآشوب
خب میتونستید مشتری فلان بشید!!!
البته اگه فلان چیز به درد بخوری باشه!
پاسخ:
:)))
تصور کردم که روزی به همسرش بگه لوسی می هم ازم خرید کرده!
بعد من احساس بی آبرو شدن و هتک حرمت میکردم!
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۸ خانم اشک
آخه حس کردم تنها کسی هستم که نفهمیدم! فکر کنم همه فهمیدن :/
لااقل بیا به خودم بگو!
پاسخ:
:|
گیر دادیا!