ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3612.

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

سال نو مبارک!

امسال ما با ماموریت مستر شروع شد!

و چه ماموریتی!

بنده برای بدرقه ی مستر عزیزم خواب موندم،

اونم اصراری به بیدار کردنم نداشت و رفت!

:(



+امیدوارم اولین و آخرین باری باشه که این اتفاق افتاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۲ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۷ دچــ ــــار
سال نوی میلادیه؟ 
از شما هم مبارک باشه :)

+ اینقدر پز ماموریت شوهرتونو ندین خب! :) 
+شایدم میخوایید فردا که بچه ها بزرگ شدن بگن اووه بابا همش ماموریت بوده مامان بدبخت تنهایی ما رو بزرگ کرده :)))
پاسخ:
نمیدونم! اینطور میگن!
ترامپ تبریک گفت منم تبریک گفتم! :دی
+ :|
+دقیقا همینه! :)
یه پست داشتم در مورد این علت! :)
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۴ خانم لبخند
چرا همه انقد سال نو میلادی رو تبریک میگن؟
چه دلیلی داره؟
پاسخ:
دلیلش سال نوی میلادیه دیگه!
مگه اشکالی داره؟!
وای چقد خارجکی! ^__^

سال نوی شمام مبارک :)
پاسخ:
:))
۱۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۸ خانم لبخند
یعنی شما سال نو قمری رو هم تبریک میگید؟
پاسخ:
نه! اما فقط به این خاطر که محرمه!
من سالی که رفتم کربلا، اول محرم رفتنی شدم، و قشنگ یادمه که به مستر گفتم
این هدیه رو به عنوان هدیه ی سال نوی قمری تلقی کنیم! :)
بماند که شخصا تو سال نوی قمری به لحاظ روحی،کلا میرم تو فاز تغییر سال!
اما برای میلادی اینطوری نیستم. تبریکم هم به معنای اعتقاد به تغییر سال نیست!
یه رخدادیه چرا تبریک نگیم؟!
تیک ایت ایزی!
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۴ خانم لبخند
چون به نظرم معنای خاصی نداره.
و البته که خیلیا (کلی میگم) واسه کلاس گذاشتن اینو تبریک میگن.
تقویم رسمی ما خورشیدیه درک نمیکنم چرا انقدر همه خودشونو کشتن واسه کریسمس :|
خیلی دیدم تو اینستا و غیره..
پاسخ:
آره قبول دارم منم خودکشی برای مراسمهای غربی رو نمیپسندم.
گاهی فضا افراطی میشه واقعا.
اما خب گاهی هم آدم دنبال بهانه ست که یه تبریکی بگه!
شاید حق با شما باشه.
من با نظرت کلا موافقم و میدونم منظورت چیه اما یه تبریک گفتن نشان غرب زدگی نیست!

منم بهتون تبریک میگم کریسمس شب تولد حضرت مسیحه وچون پیامبرشونه جشن میگیرن مثه تولد حضرت محمد یامبعث هرچند که بعضیها ایران وایرانی بودنشون رو فراموش کردن وپایبند نیستن
پاسخ:
درسته.
به نظر منم جای تبریک داره، ولی به شرط اینکه به همین نیت باشه.
هرچی باشه حضرت مسیح پیامبر ما هم هستن.
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۵:۰۳ کوثر متقی
مبارک صاحبش ;))

پاسخ:
:)))))
دمت گرم واقعا!:)))
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۷:۴۸ مامان محمدمهدی
یعنی برای هر بار ماموریت مراسم بدرقه راه میندازی؟
دمت گرم بابا:)
پاسخ:
خدایی دیگه!
:|
ینی میخوای بگی خیلی لطف میکنم؟! :|
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۱ بنت شهرآشوب
سلام
میلاد حضرت عیسی مسیح برا شما نیز مبارک

شاید نخواسته اذیتت کنه، همون جور تو خواب بوسیدت و رفته!!!
پاسخ:
سلام قربون شما.
آره دیگه. دیده بیدار شدنی نیستم بنده خدا ترجیح داده اذیت نشم.
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۷ خانم لبخند
به نظرم اینطور نیست که فقط در صورتی که واسه کریسمس خودکشی بشه ایراد داشته باشه.
مثلا همین جَوی که افتاده تو شبکه های اجتماعی که اکثرا پست های مختلف میذارن و تبریک میگن و همین کارای ساده، خود همینا یه نوع خودکشیه! درسته هر کسی فقط خودش میگه اما وقتی تو ابعاد بزرگ تر نگاه کنیم میبینیم انقدر فراگیر شده که کم کم میشه بهش گفت غرب زدگی.
پاسخ:
اینم حرفیه.

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۹ خانم لبخند
اینم درسته که آدما گاهی دنبال بهانه ن واسه تبربک گفتن، اما بعضی جاها تبریک گفتن واسه مناسبتی که ما برداشت درست خودمون رو ازش داریم، دلیل بر درست بودن تبریک تو این برهه نیست. به نظرم مثل ولنتاین می مونه!
پاسخ:
خب به نظر من تبریک ولنتاین هم کار بدی نیست!
من این کار رو نمیکنم.
اماکسی که تبریک بگه رو هم سرزنش نمیکنم.این ناشی از جهانی شدنه و غیرقابل پیشگیری.
و غرب زدگیِ نامطلوب چیزی فراتر از مناسبتِ روزهاست.
بماند که میلاد حضرت مسیح هم هست و مناسب خوبی داره.
ولی در مجموع، با نظر شما هم در مورد ترویج جشنهای غربی مخالف نیستم.
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۵ خانم اشک
ببیییین 
سال نو که میلاد حضرت مسیح نیست کههههههه
واقعا که 
کی تو رو ارشد قبول کرده؟(این یه اصطلاحه )
میلاد ایشون قبل سال نو هست 
25دسامبر به نظرم
پاسخ:
منم میلاد رو تبریک نگفتم! سال نو رو تبریک گفتم!
هههه ههه!
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۳ خانم اشک

پس برای چی در جواب خ.الهه نوشتی درسته؟

آیکون مچ گیری :)

پاسخ:
اگر کسی توهفته ی وحدت میلاد پیامبر رو تبریک بگه هی بهش گیر میدی که تولد پیامبر هفده ربیعه؟؟
آیا جز اینه که کریسمس و سال نوی میلادی کلا برمبنای میلاد حضرت مسیحه؟!