ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3615.

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

من درگیر حسهای عجیبم!

خیلی عجیب.

و هنوز نتونستم باهاشون کنار بیام.

بیش از همه

از این میترسم

که روزی حسرت لحظاتی رو بخورم

که پر از این حس ها بود...



+با من صنما دل یک دله کن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۶ دچــ ــــار
شما احتمالا گذر زمان  رو احساس می کنید
پاسخ:
نه اتفاقا!
از زمان عقب افتادم عجیب!
زندگیم رو سراشیبی بدی افتاده.
منم مثه شما خیلی حسای عجیب دارم حالامال شماچه حسی باشه نمیدونم ولی اطرافیان گاهی وقتا رو این حس خیلی تاثیرگذارن گاهی وقتا نه
پاسخ:
آره منم.
البته من همیشه خودم استارتشو میزنم و بهش دامن میزنم:(
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۵ بنت شهرآشوب
حس های ماورایی عرفانی عایا؟؟؟؟
پاسخ:
نهههه بابا! حس سخیف دنیوی! کاملا سخیف و رو اعصاب برو!
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۱ مامان محمدمهدی
تو میتونی از خودت دورشون کنی
به خودت هم تلقین نکن و عکسشو تلقین کن:)))
پاسخ:
ای و هی و همه چی!
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۹ بنت شهرآشوب
حس سخیف رو اعصاب که دیگه حسرت خوردن نداره!!!
منم روزی پر بودم ازین حس ها
الان هستم ولی نوعش عوض شده
پاسخ:
منظورم حسرت لحظاتی بود که به این حسها میگذره.
خدا کمک کنه.
ممنون بابت اصلاح.