ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3616.

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

من خیلی حساسم!

گویا خیلی بیش از حد حساسم!

خدایا مراقبم باش.




+امروز دکتر بهم اینا رو گفت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۲ دلا بانو
در چه زمینه ای حساسی؟
مساله جسمیه یا روحی؟
پاسخ:
جسمم بیش از حد به روحم وابسته است!
یعنی فشار روحی بروزات جسمی برام داره! :|
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۳ دچــ ــــار
جسمم بیش از حد به روحم وابسته است!

خخخخخخخخخخخخخخخ :)
پاسخ:
:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۱ خانم اشک

:|

می خواستم سوال دلا رو بپرسم


آیکیو منم همینطوریم

پاسخ:
چرا آی کیو؟؟؟؟؟؟!
گفتم که همه همینطورن! یکی کمتر یکی بیشتر.
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۴ بنت شهرآشوب
باید مراقب روحت باشی تا جسمت آسیب نبینه!
پاسخ:
آرهههه برای همه هست. اما فهمیدم من زیادتر از حد بروزات جسمی دارم.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۹ مامان محمدمهدی
سعی کن نباشی
پاسخ:
این اثرگذاری که طبیعتا دست من نیست.
واکنش طبیعیِ بدنمه.
اما باید از استرس دوری کنم.