ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3617.

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

مستر اومد

و یه بحث اعتقادی عمیقی با هم کردیم.

واااای که چه خوبه مستر!

ههه هه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۹)

۱۴ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۰ همه‌چی‌دون
:)
حس خوبِ نوشته.
پاسخ:
:)
سلام:)
پاسخ:
و علیکم.:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۴ خانم اشک
وااای که چه خوبه مستر
:)
چه ذوق عمیقی هست توش 
:)
پاسخ:
آره  واقعا ذوق عمیقی داشت :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۵ خانم اشک
رسید یانه باز؟:/
پاسخ:
نمیدونم! خودت ببین رسیده؟!
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۸ دچــ ــــار
هه هه هه 
چشمتان روشن
پاسخ:
متشکرم.
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۳ بنت شهرآشوب
چشمتون روشن
خدا این مسترا رو از ما نگیره
پاسخ:
متشکرم.
الحمدلله.
الهی امین برای همه.
خب... چی شد؟
کدومتون تونستین اون یکی را عوض کنین؟
پاسخ:
قرار نبود همو عوض کنیم.
مستر منو به زندگی برگردوند! :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۵ دچــ ــــار
چجوری ؟ با چه استدلالی ؟ :)
پاسخ:
چی بگم!
مستره دیگه! منو خوب میشناسه! :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۹ مامان محمدمهدی
چه خوب:)
پاسخ:
:)