ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3619.

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

فَاستَقِم کَما اُمرت!

وَ اصطَبِر لِعِبادَتِه!

وَ اعبُد رَبَّکَ حَتی یَاتیکَ الیَقینُ.

ما کانَ اللهُ لِیَذَرَ المؤمِنینَ عَلی ما أنتُم عَلیه حَتّی یَمیزَ الخَبیثَ مِن الطَّیِبِ

وَ ما کان اللهُ لِیُطلِعَکُم عَلَی الغَیبِ

وَ لکِنَّ اللهَ یَجتَبی مِن رُسُلِهِ مَن یَشاءُ

فَامِنوا بِاللهِ وَ رُسُلِه  

وَ إن تُؤمِنوا وَ تَتَّقوا فَلَکُم أجرٌ عَظیمٌ.




+استقامت داشته باش،

همانطور که به تو امر شده است!(112هود)

در عبادت خدا شکیبایی کن و پابرجا باش(65مریم)

پروردگارت را عبادت کن تا آن هنگام که مرگ تو فرابرسد(99حجر)

خدا بر آن نیست که مومنان را بدین حال واگذارد،تا آنکه پلید را از پاک جدا کند،

و خدا بر آن نیست که شما را از غیب آگاه کند،

ولی خداوند از میان فرستادگانش هرکس راکه بخواهد برمیگزیند،

پس به خدا و رسلش ایمان بیاورید

و اگر ایمان آوردید و تقوا پیشه کردید برای شما پاداشی بزرگ است.(179آل عمران)

+قرآن بخونیم. قرآن نوووووره...

به هر نیتی که دوست دارید بخونید.

شنیدم شهید مطهری به نیت برکت در وقتشون هر روز یک حزب میخوندن.

+این پستمم خیلی دوست دارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۴ دچــ ــــار
یعنی شمال نبـــــــــــــــود اونجا :)
پاسخ:
نه!
شمال که دوره!
ما کلا یه ساعت هم تو راه نبودیم! هرچند ترافیک سنگینی بود.
میگم که ما و شما همشهری نیستیم!
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۸ سهیلا ملکی
خدا خیلی بهت خیر بده که گفتی
پاسخ:
من متوجه نشدم بابت چی تشکر کردی!
اما خواهش میکنم قابلی نداشت.
و ممنون.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۱ خانم لبخند
چه نیت خوبی! برکت در وقت! بهش فکر نکرده بودم.
پستی که لینکشو گذاشتی یه طور خاصی آرامش داشت :)
پاسخ:
به هر نیتی!
قربونت عزیزم الحمدلله.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۸ مامان محمدمهدی
نور علی نور
چشم
پاسخ:
:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۶ سهیلا ملکی
بابت برکت در وقت
پاسخ:
آها! :)
خوب شد پرسیدم چون به هرچیزی فکر کردم که بابتش تشکر کرده باشی، جز این! :))
قربونت.
التماس دعا
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۲ بنت شهرآشوب
بدانید آنکه قرآن را دارد چیزی کم ندارد
آن که قرآن را ندارد چیزی ندارد
پس دوای درد خویش را از قرآن بجویید و برای غلبه بر مشکلات خود از آن یاری بخواهید
امیرالمومنین علیه السلام
پاسخ:
کاش داشته باشیمش.
مرسی.