ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3625.

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

برای نماز لباس کنار بذاریم.

:)



+هی موقع نماز لباس عوض کنیم! چه اشکالی داره؟!

حس خیلی خوبی داره! خیلی خیلی!

امتحان کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۱ دچــ ــــار
جواب کامنتتون رو ببینید/ ببینید درست برداشت کردم یا؟
پاسخ:
دیدم.
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۳ سهیلا ملکی
اصلا انگار باید برای زن خانه دار بچه پوشکی دار باید واجب می کردن :))

حالا تودانشکده مون یکی بود کلا همیشه لباس نمازش تو کیفش بود موقع نماز لباس عوض می کرد و چادر هم خودش میاورد
پاسخ:
:)))
واقعا تا این حد؟؟!
نه دیگه خدایی! :|

عجب آفرین.
منم دوست دارم. از وقتی لباسمم عوض میکنم حس خیلی خوبی دارم.
کاملا تو فاز آماده شدن برای نماز.عالیه.
تازه من همیشه میگفتم خوش به حال خارجیا! بیرون بخوان برن یا مهمون بیاد براشون با همون لباس تو خونه میتونن باشن!!! :)))
در این حدددد! :))))
پاسخ:
:)))))
نه بابا!
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۲ خانم لبخند
خدایی خیلی اینکار حوصله میخواد :|
چادر نماز خوشگل و مرتب و تمیز بذاریم و عطر و یکمم آرایش کافیه دیگه هوم؟ :/
پاسخ:
:دی
باور کن حال میده!
امتحان کن!
خب با همون لباس باشه که تغییری ایجاد نشده!چادر برای وجوبشه!
اینی که من میگم مستحبش بود!:))
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۷ خانم لبخند
عطر و آرایش و مسواک و حتی همون چادر آراسته هم از مستحباته ولی ها!
پاسخ:
:)
آره خب درسته.:)
البته خدایی من برای نماز آرایش نمیکنم.
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۰ ملکه بانو
اتفاقا چند روزه دارم بهش فکر می کنم
پاسخ:
:)
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۳ کوثر متقی
چرا؟
پاسخ:
کلا تعویض لباس برای من،یه حرکت مرحله ایِ گذره!
مثلا وقتی لباس عوض میکنم که برم بیرون حسم کلا متفاوت میشه.
انگار از چیزی که تا اون لحظه بودم خارج میشم و قراره به حس جدید که بیرون رفتنه ختم بشه.
یا وقتی مستر میاد.
هرقدر هم بیحوصله باشم همین کار روحیه مو عوض میکنه. یعنی انگار به عنوان یک مقدمه ی پذیرش تغییر شرایط،در من جا افتاده.
فکر میکنم برای نماز هم خوبه.
ما همه به وضو به عنوان مقدمه ی نماز نگاه میکنیم. یا اذان و اقامه. اما برای من خیلی عادی شده.
دوست دارم کاری بکنم که شرایط تغییر موقعیت از فرش به عرش رو در ذهنم ایجاد کنه.
یعنی رسما برای نماز "آماده" بشم.
به نظرم اثرات خوبی داره.
یادته یه بار گفتم آقای جوادی آملی گفتن جای ثابت و دنجی نماز بخونین؟! این برام مثل همونه.
نمیخوام تجملیش کنم اما گاهی فکر میکنم بخریم حتی!
یه لباسی که باهاش فقط عبادت کنیم!
فکر کن!
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۶ شاهین ام
نمیشه :|

پاسخ:
چرا؟
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۰ سهیلا ملکی
لوسی این پستت پتانسیل این روداره که یه چالش وبلاگی راه بنداریم همه درمورد نماز و غیبت نکردن بنویسیم :))
پاسخ:
:))
خیلی هم خوب میشه.
بسم الله.
من شما رو دعوت میکنم.
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۱ کوثر متقی
چه قشنگ...
امتحانش میکنم ممنونم
:)

+یاد یه چیزی افتادم که چند وقت پیش خوندمش ...که نماز شخصیت داره و باید محترم شمرده بشه 
این کار هم به نوعی همون احترام میشه...
:)
پاسخ:
آره به نظرم همینطوره.
ممنون ازتعبیر خوبت..
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۷ دچــ ــــار
گندم!!!! :)

پاسخ:
؟
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
ایده ی خوبیه ولی بعیده من بتونم اجراییش کنم:|
پاسخ:
چرا؟
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۱ گلِ بهاری
من با وجود دخترم، عملا مجبور به این کارم.
البته حس خوبش را موافقم
پاسخ:
عجب!