ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3626.

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

بالاخره موفق شدم پسرک رو به صحبت با یک غریبه وادار کنم!

الحمدلله اون آقای غریبه هم خیلی مهربون بود.




+پسرک عاشق پاندای کنگ فو کار شده

و عکس این پاندا رو شخصاً از آقای مغازه دار گرفت!

بهش گفته بودم که من برات نمیگیرمش!

امیدوارم این موفقیت در بازگشایی تعاملات اجتماعیش اثر مثبت گذاشته باشه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۵ خانم اشک
فدای پسر کوچولوها خاله شون بشه الهی
پاسخ:
خدا نکنه!
ممنون از محبتت.
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۱ مامان محمدمهدی
یعنی با غریبه ها اصلا صحبت نمیکرد؟
منم پاندای کونگ فوکارو دوست میدارم زیاد:)
پاسخ:
با غریبه های بیرون نه اصلا.
منم دوست دارم:)
 بیش از من مستر!