ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3632.

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

آخه این درسته؟؟!

ده تا پسته که شماره های پستهام از 3600به 6300 تغییر کرده،

و یه نفر نیاد بگه درستشون کن!



+حالا نگردین دیگه! درستشون کردم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۴ خانم اشک
خخخ 
همین آخرین نظری که نوشتم گفتم این چی نوشته شش هزار و !!! 
می بینی که به دقیقه نرسید خودت نوشتی




نکه حالا خیلی قدردانی می کنی 
خیلی ارج می نهی 
یه جایزه ای شارژی چیزی 

پاسخ:
:))
خودم فهمیدم دیگه!
اگه میگفتی جایزه میدادم!:دی
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۹ دچــ ــــار
آخه این درسته؟؟!

منو یاد یه آهنگی انداخت :) خخخ
پاسخ:
:)
اتفاقا من یادمه!!! ولی فک میکردم قبلا پستات پنج هزار و خورده‌ای بود!! با خودم گفتم ایول لوسی‌می! چه سریع رسید به شیش هزار و سیصد!! :)))
پاسخ:
:دی
نگا! اگه میگفتی جایزه میدادم!:دی
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۲ دچــ ــــار
یعنی شما هم شنیدینش! :)
پاسخ:
نه اتفاقا!
۲۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۵ دچــ ــــار
خب بشنوید :)
nex1music.ir/post/27971
پاسخ:
:)