ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3634.

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

ای خدای من!

مردن آدمها هم باعث نمیشه به مرگ فکر کنیم

و لااقل در مورد همین اموات،

قدری سنجیده تر صحبت کنیم!



+مردم همچون کاروانیانی هستند که آنها را درخواب می برند،

چون مردند بیدار خواهند شد!

حضرت امیر_علیه السلام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۲ بنت شهرآشوب
من میترسم بعضیامون با مرگ خودمون هم بیدار نشیم!
پاسخ:
نه! نگران نباش!
قطعا بیدار میشیم!
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۰ مامان محمدمهدی
خدا فقط خودش عاقبت به خیرمون کنه!
پاسخ:
آمین!
واقعا آدم دستاویزی جز دعا به درگاه خدا نداره!