ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3636.

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

تعطیلی امروز،

ملاقات با استاد رو کنسل،

و به زمان نامعلومی انتقال داد!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۳ دچــ ــــار
توفیق ندارن :) 
پاسخ:
بله کم سعادتی از ایشونه!
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۶ دچــ ــــار
دعا در حق دیگران اثر داره خانم دکتر 
+ ممنون از لطفتون :)
پاسخ:
:)
برای هم دعا کنیم.
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۱ بنت شهرآشوب
وااای که چقدر تعطیلی امروز برا من خوب بود
آشپزخونه ام یه نفس عمییییق کشید!
پاسخ:
الحمدلله :)
خدا رحمتشون کنه
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۸ مامان محمدمهدی
حیف
پاسخ:
اوهوم! :|
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۵ کوچکهای بزرگ
سلام بانو جان. تصمیم دکترا تصمیم خیلی خوبی است. فاصله اذان صبح تا طلوع آفتاب برای درس خواندن برای دکترا و بعد ازقبولی انشاالله و نوشتن تز، بسیار زمان عالی و پیش برنده‌ای است. موفق باشی.
پاسخ:
سلام و خیلی ممنون از توصیه تون خیلی از برکت اون وقت شنیدم.
کی بشه که من بتونم اون تایم بیدار باشم.
یکی از رویاهامه!
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۴ گلِ بهاری
پس تعطیلیش به شما نچسبید :|
پاسخ:
البته این مدل تعطیلیها عموما نچسبیدنیه.
اما برای ما ضد حال هم بود!