ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3640.

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

آدمی که درگیرِ شدنه

به مراتب شادتر از آدمیه که

درگیرِ داشتنه.

خدا کارش قابلیت دادنه

انسان کارش به فعلیت رسوندنه.

 

+خیلی عالی از عماد افروغ

+انقدر عالیه که دلم نیومد دوباره نذارم این پستِ منهدم شده رو.

دوم آبان نود و سه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۷)

چقد امروز تند تند پست میذاری! ^__^
پاسخ:
آرههه داشتم پستهای منهدم شده ای که داشتم رو میخوندم!
بعضیاش عجیب دلنشین بود دوباره!
گفتم بذارمشون!:دی
اعتماد به نفس!
اوهوم خوب بودن ^__^
پاسخ:
:)
قربون تو.
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۸ بنت شهرآشوب
به فعلیت رسوندن دل و دماغ میخاد

من چه کنم که دل و دماغ همه چیز ازم پریده؟!!!!
پاسخ:
چی بگم!
کار انسان همینه دیگه!
به دست آوردن دل و دماغ و رساندن به فعلیت.
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۹ دچــ ــــار
اونی که کارش درگیر شدنه (بدون کسره)چی ؟ :)
پاسخ:
:)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۰ دچــ ــــار
@گندم
امروز آیا !!!! :)
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۷ منتظر ....
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:)
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۸ دچــ ــــار
سلام فکر کنم نظرم ناگویا بود :)
منظورم این بود که فقط امروز؟
ولی حرفمو پس میگیرم ...
پاسخ:
بله!
البته اینم ناگویاست!