ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3642.

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ

لحظه لحظه ی بودن مستر،

مثل کسب غنیمت بعد از سالها جنگ و قحطیه!

دوست دارم با تمام سلولهام این آرامش رو جذب کنم،

ما هر هفته سه روز وقت داریم از نعمات بهره برداری کنیم

و در انبار دلمان عشق ذخیره سازی کنیم

که تا چهار روزِ بعد از این آرامش،

آگاهانه درگیر جنگ و قحطیِ مجدد خواهیم شد!!



+یاد خواب عزیز مصر افتادم!

هفت گاو چاق و هفت گاو لاغری که همه شون رو خوردند،

تعبیرهفتگیِ ایام زندگی ماست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۵ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۱ مامان محمدمهدی
قسمت خوابو خوب اومدی:)
همسر ما هم برای دومین بار در طول زندگی مشترک میخوان برن ماموریت بمدت 4 روز
حالا بگو کجا؟ یعنی غصه ماموریت رفتنشون یه طرف غصه جاییکه میخوان برن یه طرف دیگه:(((
حالا من که واسه اون 4 روز کلی برنامه چیدم ولی خب فکر کنم در مجموع سخت بگذره، مثلاً:))))
پاسخ:
:))
کجا؟
خارج از کشور؟!
منم گاهی غبطه میخورم به بعضی مقاصدش!
خوش بگذره:)
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۱ مامان محمدمهدی
کربلا:((((((
پاسخ:
نه بابا!
بعد تو نرفتی؟؟!
چه شغل باحالیه!
خدا قسمت کنه!