ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3646.

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

وسوسه ی کسب موقعیتِ یک شغل به جانم افتاده!

:|



+در تخصصم نیست اما از پسش برمیام!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۷ دچــ ــــار
اگه نصفه روزه پا پس نکشید :)
پاسخ:
نه! کلا خونگیه! :)
حالا ببینم خدا چی میخواد!
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۳ مامان محمدمهدی
حداکثر تلاشتو بکن
من میدونم تو موفق میشی:)
پاسخ:
دعا کن:)
مرسی.
اگه مزاحم مادرانگیت نمیشه بگیرش ^__^
پاسخ:
خوبیش همینه.
ولی خب مزاحم کارهای دیگه م میشه قطعا!:(
مثل پایان نامه!
ما بیشتررر
پاسخ:
چی رو شما بیشتر؟!
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۸ مهراد فروتن
کار خوبه 
:)
پاسخ:
:)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۲ دلا بانو
وسوسه دانستن این شغل هم به جان ما:))
اگه انتخابش کردی ان شاالله موفق باشی:))
پاسخ:
:))
اگه قبولش کردم میام میگم گله :*
قربونت.
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۳ بنت شهرآشوب
کسب موقعیت همیشه وسوسه برانگیزه
پاسخ:
آره! البته این بیشتر ازجنبه ی کسب درآمده!
چون برای من شغل مسخره ایه با درآمد خوب! :دی