ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3647.

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

امروز مستر رسماً به سازمانشون سنجاق شد!

:)



+به همین مناسبت رفتیم غول خوردیم تو این سوز و سرما!

+بهت تبریک میگم عزیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

چی چی شد؟؟
چی چی خوردین؟؟؟ :دی
پاسخ:
رسما به سازمانشون سنجاق شد!
خخخخ!
یعنی قراردادش رسمی شد.
غول دیگه!
یک غول خوشمزه!
یک تبلیغ و برند ساندویچه! عطاویچ!
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۰ سهیلا ملکی
آخی 
مبارک باشه
پاسخ:
مرسی عزیزم.
هرچند ما واقعا نمیدونیم چقدر باید شاد باشیم یا نباشیم!
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۰ دچــ ــــار
خدا رو شکر :)
نوش جان :)
عطافیلوس میزدین :)
پاسخ:
مرسی.
من خودم دورافیلشو بیشتر می پسندم!
۲۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۵ مامان محمدمهدی
مبارکه
ماموریتها هم چند برابر میشن یا نه؟

پاسخ:
:(((
آره فکر کنم!
اصلا فکر کنم آخر همه مون از اینجا مهاجرت کنیم.
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۳ سهیلا ملکی
عه یعنی اگه برید یه شهر دیگه اقاتون انقدر ماموریت نمیرن؟
پاسخ:
آره اگر به مرکز ماموریت های مستر بریم، قطعا ماموریت هاش اگر تموم نشه نصف میشه!
مشکل اینه که انتقال به اونجا کار ساده ای نیست و مستر اینجا هم بودنش ضروریه.
میترسم بریم اونجا بعد هی بیاد اینجا ماموریت! :|
بعد فکر کن همه ش هم بره خونه مامانش! دیگه من رسما باید اونجا تو غربت دق کنم! :))