ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3648.

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

بانوی کوچک های بزرگ

وقتی تو پی نوشتهاش مینوشت:

"سبکبار به استقبال بهار برویم"،

لابد فکرشم نمیکرد این موضوع دغدغه ی این روزهای زندگی من خواهد شد!

اونقدر که

تقریبا تمام کانالهای تلگرامم رو حذف،

و اینستاگرام رو نیمه تعطیل کردم،

تا سبکبار و "بدون پایان نامه"،

به استقبال بهار برم!



+ممنونم بانوی کوچکهای بزرگ!

+من انتخاب واحد میکنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۱ دچــ ــــار
بازگشت غرورآفرین؟ :)
پاسخ:
ممنون بابت نکته اخلاقی!
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۹ دچــ ــــار
کدوم! :)
پاسخ:
هیچی! مهم نیست!
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۱ گلِ بهاری
الحمدلله
پاسخ:
:)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۸ دلا بانو
خیلی هم عالی:)
ان شاالله خوب و بی دردسر انجام بشه و زود دفاع کنی
دعا کن منم بتونم پروپوزالم رو تا عید بدم
پاسخ:
مرسی عزیزم
همچنین برای شما.
۲۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۹ مامان محمدمهدی
موفقیت بزرگیه حذف کانال و اینستا و ...
البته من بیش از یکساله که کلهم رو تعطیل کردم و راضی ام بسیار
وبلگ‌خونی رو هم کلا دو سه تا وبلاگ رو نگه داشتم
مطالب وبلاگ کوچک های بزرگ هم جالب بود این چندتاییش رو که خوندم،ممنون
فقط من نفهمیدم پایان نامه رو چرا بی خیال شدی؟!
پاسخ:
چرا فکر کردی پایان نامه رو بیخیال شدم؟!
میگم میخوام انجامش بدم که تا بهار تموم بشه دیگه مثلا!