ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3649.

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

دین برای آدم بلند همت است

و به مذاق کسی که بلند پرواز است، خوش می‌آید.

باید ببینیم چه چیز آدم را از همت بلند باز می‌دارد؟

تربیتی که قلّه‌گرا نیست و قلعه‌محور است،

تبلیغاتی که بزرگنمای اشیاء کوچک است

و هر نوع فقر مادی و جهل معنوی،

همت بلند را نابود و انسان را از پرواز ناامید می‌کند.



+سکوت میکنم!

چون مجبورم سکوت کنم!

+جناب پناهیان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۰ گلِ بهاری
منم سکوت رو به هر حرفی ترجیح میدم...
پاسخ:
:)
۲۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۰ مامان محمدمهدی
منم سکوت میکنم
منتهی نوعش با مال شما فرق میکنه:))))
پاسخ:
:))
آها شما لابد از نوع ب هستی!من آ بودم!:))