ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3659.

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

در اقدامی فوق غافلگیرانه،

مستر برام پیامک فرستاد،

که ان شالله امشب برمیگردهههههه..

:)



+واو! باور نمیکنم!

+یا پست منو خونده، یا اثرِ ابراز دلتنگیِ پسرکه!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۱۹ دچــ ــــار
جفتش نیست ؟ :)
پاسخ:
نه ما دلمونو خوش کردیم!
هیچکدومش نبود!
جلسه شون کنسل شده برگشته!
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۳ ملکه بانو
اثر هر چی هست تبریک
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۴ دلا بانو
چه خوب:)
مگه خودشون این اختیارو دارن که هروقت بخوان بتونن برگردن؟ یعنی ماموریته دست خودشونه؟
پاسخ:
نه چون هماهنگی جلسات سخته تقریبا غیرقابل تغییره.
اما به نظرم اومد که بالاخره یه ضرورت و آمپاسی وجود د اره که به خاطرش یکی بتونه بگه من نمیتونم بمونم!
همینم نبود دیگه.
فهمیدم کلا جلسه شون از جای دیگری کنسل شده و مستر برگشته. ما بیخودی جوگیرانه به خودمون گرفتیم!
حالا مهم نتیجه شه.
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۶ منتظر ....
خدا رو شکر
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۸ مامان محمدمهدی
خیلی هم عالی
الهی شکر
پاسخ:
:)