ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3661.

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

خورشم خوشمزه بود ولی اصلا شکل و شمایل مجلسی نداشت!

اصلا!

برنجم هم سوخت!

و خیلی خیلی کم شد!

بیشتر از نصفش ته دیگ شد

و خودم تقریبا هیچی نخوردم!

ته دیگ هم نه ته دیگ معمولی!

ته دیگ سوختهههههه!

دیگه اینطوریا!

:دی



+فقط شانس آوردم که قبل از بو گرفتنش متوجه شدم!

وای از روزی که برنج بوی سوختگی بگیرههههه!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۸ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۸ دچــ ــــار
خوب شد خودش تنهایی اومده بود :)

پاسخ:
:)
برای کم اومدن غذا؟؟!
نه دیگه اگر با کسی میومد من قطعا برنج بیشتر میذاشتم و بازم به خودم نمیرسید فقط! :)
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۷ دلا بانو
فدای سرت:)
الانم برو یواشکی یه چیزی بخور:)))))))
من مدتیه در جهت کاهش خرابکاریام برنجو تو پلوپز میزارم! خیلی دست به سوزوندم خوبه آخه:) همین دقایقی پیش هم ته قابلمه شلغم سوخت:) ولی خودش سالم بود هنوز:))

خورش مجلسی چه شکلیه مگه؟!!!
پاسخ:
:))
اینم خوبه! من برای خودمون که اصلا از پلوپزاستفاده نکردم. آخه حجمش زیاده همه ش میشه ته دیگ! باید یه دو سه نفره شو بخرم!
برای مجالس هم که راستش برای خاندان من و مستر اصلا برنج آبکش نشده قابل پذیرش نیست!
:|
خورش مجلسی یه وجب روغن روشه دیگه! مثلا قیمه مجلسی رو تصور کن! تصور کردی؟ یه وجب روغن داره و ربش حسابی رنگ و رو داره! خورش من نداشت این چیزا رو! :دی
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۰ کوثر متقی
حس آدم نسبت شخص یا اشخاصی که داره واسشون غذا می پزه خیلی مهمه... یعنی قشنگگ روی مزه غذا اثر داره 
برای من که این جوری


پاسخ:
:)))
اینم هست! :)))
ولی بد نشده بودا! :دی
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۱ خانم لبخند
:|
:))))
پاسخ:
:)))
قشنگ معلوم بوده با دل و جون آشپزی نکرده بودی!! :))
پاسخ:
:)))
اینم هست!
ولی خدایی هروقت حساس میشی بدتر میشه!
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۹ منتظر ....
وای چقدر حرص خوردی ):
بعضی وقتا که ادم خیلی حساسه کارش درست پیش بره بدتر کار خراب میشه.
 من وقتایی که احساس می کنم غذام داره خراب میشه سریع میرم بالای سرش شروع میکنم به دعا و قران و ذکر گفتن یعنی خدا رو به تمام مقدساتش قسم میدم. اصن یه وضی D:
پاسخ:
اره خیلی!
میترسیدم لو برم که من رسما چیزی نمیخورم! کلا یه کفگیر برای خودم ریختم شاید هم کمتر! و بیشتر سالاد خوردم!
اما به نظرم متوجه نشدن! ههه! یا شایدم متوجه شدن و به روم نیووردن!
آره منم موافقم میگن مو تو کاسه ی آدم وسواسی میفته! هههههه!
وای از خوندن جمله ی آخرت بلندبلند خندیدم :))))
برای مستر هم خوندم! :)))
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۶ مامان محمدمهدی
:))))))))))))))))))))
پاسخ:
:دی
بله بخند! :))
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۲ دلا بانو
خب برنج آبکش کن بریز تو پلوپز
پاسخ:
:|
چطوری یعنی؟
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۵ دچــ ــــار
از اون نظر که اگه نسوانشون همراهشون بودن متوجه میشدن :) اما مردها هر چی سر سفره باشه میخورن یه آبم رویش :) اصلا متوجه نمیشن :)
پاسخ:
بله بله! اینو درست میگین.شکر خدا!
برنج با خورش که اصلا معلوم نبود سوخته! اما خدایی برنج خالی یه ته مزه ای از سوختگی داشت!
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۴ بنت شهرآشوب
خاندان شوهر واسه هرچی که جلوشون میذاری باید شکر کنن!!!!
همین که دعوتشون میکنی یعنی خییییییییییلی عروس خوبی هستی!!‌ (شکلک خنده ی شیطنت آمیز!)
پاسخ:
زیادی شیطنت آمیز. :)
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۵ دلا بانو
والا نمیدونم پلوپز شما چه شکلیه، ولی مال من یه چی داره برنج آبکش که اون مال جوشوندن برنجه. به اندازه کافی که جوشوندش آلارم میده که پاشو بیا آبکش کن! که البته من ازش استفاده نمیکنم! یه قسمتم داره درجه ته دیگو مشخص میکنی و برنج آبکش شده رو میریزی دم میکنه و ته دیگ معین شده رم تحویل میده:)
من اصلا تاحالا برنج کته باهاش درست نکردم. چون گفتم شاید با قابلمه و بند انگشت و اینا که مامان یادم داده فرق داشته باشه:)))) حوصله مم نکشیده برم ببینم تو دفترچه ش میزان آبشو چقدرنوشته.
پاسخ:
والا منم نمیدونم پلوپزمون چطوریه! تا حالا اصلا استفاده نکردم!
با تصوری که از پلوپز مامانم دارم میگم ته دیگ تحویل میده احتمالا! چون ما یک پیمانه بیشتر برنج نمیخوریم! همه ش میشه تهش دیگه! نمیشه؟
وای چقدر خوبه و مجهز :)
استفاده کن :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۶ دلا بانو
منم اصلا در تصورم نمیگنجید پلوپز یکی از وسایل محبوبم بشه:)) ولی چون آرام پز هم هست و من گاهی دانشگاه رفتنی غذارو میریختم توش اومد دم دست و دیگه پلوپزشم استفاده شد.
مال من هشت نفرست خیلی بزرگ نیست. اگه مال شما بزرگتره که خب نمیدونم! ولی من یه پیمانه میپزم تهشم نون میزارم معمولا که ته دیگ موردعلاقه همسره. ته دیگ سیب توش خوب نمیشه زیاد. اگرم ته دیگ برنجی بخوایم حدود یک چهارم یک سوم پیمانه بیشتربرمیدارم همینقدرش اصولا ته دیگ میشه.
راستش ما خیلی برنج خور نیستیم. برای همین برنج پختن جز سخت ترین قسمتای آشپزیه برام هنوز. واسه همین کمک نمودن پلوپز خیلی موثره برام:))))

+چه گیری دادم با پلوپز آشتیت بدما:))))
پاسخ:
من چرا در تصورم میگنجید که خیلی وسیله ی کاربردی ای باشه. و حتی میخواستم از تصور اینکه همه ی یک پیمانه احتمالا ته دیگش میشه برم یکی کوچکتر برای خودمون بخرم دم دستی!
مال منم هشت تا ده نفره ست! این که میگی ته دیگ نمیشه لازم شد یه بار امتحان کنم! آره دقیقاآرام پز هم هست!
مرسی بابت گیری که دادی! :)))