ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3666.

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ

باید برم تو فاز بهره برداری یا سوء استفاده یا هرچی که اسمش هست!

البته که دوست نداشتم هیچوقت اتفاق بیفته.

اما ناچارم از این فرصت استفاده کنم،

کمتر از دو ماه وقت دارم،

و باید هفته ای دو سه روز بچه ها رو ببرم خونه مامان مستر،

و برم دانشگاه!

فقط اینطوریه که میتونم به اتمام پایان نامه امید داشته باشم!

من تو خونه پایان نامه بنویس نیستم!

تعارف که نداریم،

من تو خونه پایان نامه بنویس نیستم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۹ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۳ دچــ ــــار
موافقم ایرادی هم نداره :)
ثواب اجباری می کنید :)
پاسخ:
ثواب اجباری!
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۴ دلا بانو
فکر خیلی خوبیه
خداروشکر مادرشوهری داری که میشه روش حساب کنی برای این موارد
پاسخ:
آره واقعا. فقط نگران تبعات رفت و آمدم!
وگرنه انصافا وقتی اوضاع خوبه و با من مشکلی ندارن تو این موارد کم نمیذارن و پایه ان.
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۵ ملکه بانو
اشکال نداره، می ارزه به تموم شدن پایان نامت. بدون عذاب وجدان انجامش بده و با بیشترین توانت کارت رو پیش ببر
خیلی برات دعا می کنم
پاسخ:
آره فک کنم بیارزه :)
فقط باید بیشتر مراقب باشم.
ممنووووونم عزیزم. ممنونم.
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۷ دچــ ــــار
چقدر بلاگرای درگیر پایان نامه زیاد شدن این روزا :)
پاسخ:
عجب! کی مثلا؟!