ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3667.

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ

الان رفتم دوباره درخواست مرخصی دادم!

:|



+ دوباره  :|.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۸ دچــ ــــار
همین الان رفتید! :)
پاسخ:
بله!
رفتم تو سایت! درخواست مرخصی رو پرکردم.
:|

+تکنولوژی!
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۸ دچــ ــــار
+ثبات قدم:)
پاسخ:
بله!
البته من تا بهار تموم میکنم! مجبورم که تمومش کنم!
تغییری در اراده ام ایجاد نشده.فقط شکلش فرق کرده!
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۸ دلا بانو
ان شاالله تا بهار تموم میکنی، میشینی برای دکترا میخونی، مهرم دفاع میکنی:)
الان درچه مرحله ای از پایان نامه هستی؟ چی کارات مونده؟ وقتی مقاله ازش دراوردی اصولا کار اصلی رو باید انجام داده باشی دیگه. نه؟
پاسخ:
دقیقا برنامه ای که مستر برام چیده! :))
مرسی عزیزم.
راستش من از پروپوزالم یه مقاله درآوردم! (یه همچین موضوع خفنی دارم! ههههه هه!)
هرچند پایان نامه م هم قسمت قورباغه ایش در حال قورت داده شدنِ کامله! پاهاش مونده فقط!
أه! حالم بد شد!
:دی
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۲ دلا بانو
پاهاش:)))))))) ان شاالله به زودی پاهاشم تموم شه فقط بمونه ناخوناش:))))))))) قورباغه ناخون داره اصن؟:)
بابا موضوع خفن! موفق باشی خانوم
پاسخ:
خخخخ! نه دیگه! قسمت قورباغه ایش که تموم شه رسما همون ناخن های قورباغه ی مادر می مونه! :)))
شوخی کردم! موضوع خفن کجا بود؟! به نظرم موضوعم سه نقطه گانه ست که اینقدر سخت شده! میتونست خیلی راحت تر باشه :((
فکر کنم یه بار بهت گفته بودم! :|
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۳ منتظر ....

من اون اوائل خیلیییییییییی حرص میخوردم که الان همه دوستام از من جلو افتادن و دارن پله های ترقی رو طی میکنن و من هنوز این پایینا موندم یعنی خیلییییییییی ها... اما کم کم دیدم خب به جاش اونا هنوز بچه ندارن و من دوتا بچه دارم هر چی هم که فکرش رو می کنم می بینم هر چقدرم که درس بخونم اخرش هم باید بمونم تو خونه و بچه هامو بزرگ کنم پس چرا الکی حرص بخورم ؟؟
و اینگونه بود که خودمو گول زدم و خونه نشینی رو برگزیدم خخخ

پاسخ:
اینم حرفیه!
ولی خدایی این به آرمان شغلی هرکسی مربوطه.
و درمنظر آدمهای مختلف تعاریف و تعابیر متفاوتی داره.
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۷ دلا بانو
خود موضوعتو نه یادم نمیاد! ولی یه چیزایی یادمه در مورد سه نقطه بودن گفتی و توصیه هایی بهم نمودی:)
پاسخ:
آره همون توصیه ها منظورم بود. :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۶ دچــ ــــار
قورباقه خود را یِباره قورت بدین :)
پاسخ:
همکاری نمیکنه.
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۶ دچــ ــــار
خودم حالم به هم خورد :)
+ مکرم به خودم برگشت :))
پاسخ:
چاه مکن.