ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3668.

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

پول بدی که مقاله ت رو چاپ کنن،

و بعد بری تو سایتهای نمایه شده،

و ببینی برای دریافت مقاله ت مبلغ تعیین کرده اند!

یعنی شما پولی بدی،

تا نشریه یا کنفرانس مربوطه از مقاله ی شما درآمدزایی هم بکند لطفا!

و شما فقط یه سرتیفیکیت دستت بگیری و اینور و اونور ببری و خوشحال باشی!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۳ دچــ ــــار
مملکته!
پاسخ:
همینی که هست!
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۷ منِ ناشناس
منم یه وبلاگ داشتم که آیکون زیباساز وبلاگ میساختم و رایگان واسه استفاده عموم میذاشتم یه همون آیکون هام رو دیدم که گفته بوداگه کد آیکون میخوای کارت شارژ بفرست
پاسخ:
عجبا! این دیگه آخرشه! :|
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۰ بنت شهرآشوب
بعععله اینجووریاس
میخاید بخاید، نمیخایدم نخاید!

پاسخ:
والا!
اگه میتونید، نخواید!
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آخ آدم دلش می سوره:(
پاسخ:
آره واقعا.
اما خب میگن قاعده ش اینه! :|
به نظر من که واقعا ناعادلانه ست!

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۱۴ مامان محمدمهدی
چه بد
پاسخ:
آری.