ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3674.

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیروز اتفاقاتی افتاد که به شدت ذهن منو درگیر کرده!

حتی به تغییرِ پروپوزال و پایان نامه م هم فکر کردم!

از تغییرات چند درصدی تا تغییر صددرصدی حتی!!



+نمیدونم چقدر عاقلانه ست!

البته میدونم!

اصلا عاقلانه نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۱)

خواهر جان تا تغییر پروپوزال و موضوع پیش نرید پلیز...
من از یک راه رفته می گویم...
تا سراغ غول پایان نامه نرید و طی دو سه ماه همه وقتتون رو برای جمع کردنش نذارید این غول شکست ناپذیر نیست!
شکستش بدید تا قبل عید
تا قبل عید...
پاسخ:
راستش خودمم احساس خوبی ندارم از تغییر صد در صدی.
اما حس میکنم تغییر چند درصدی لااقل باعث ساده تر شدنش میشه!
درست میگی! اگر همه شو تغییر بدم به عید نمیرسه! من تصمیمم تموم شدنش تا عیده!
از این تصمیم نمیخوام کوتاه بیام
و
باید حتما استادمو ببینم! :|
ممنونم.
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۲۰ دچــ ــــار

همیشه سنگ بزرگ نشانه نزدن است :)
پاسخ:
خیلی هم بزرگ نیست!
خودت میدونی عاقلانه نیست! ما دیگه هیچی نمیگیم!
پاسخ:
:دی
سکوت معنادار!:)
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پایان نامه خیلی وقت گیره، از این شاخه به اون شاخه پریدن بدتر میکنه ماجرا رو
پاسخ:
آره!
آخه اتفاق دیروز این بود که با رییس یک سازمان ملاقات کردم
که از انجام پروژه برای سازمانشون استقبال کرد.
گفتم کلا پایان نامه م رو بر مبنای سازمان اونها قرار بدم!
وگرنه موضوع پایان نامه رو نمیخواستم عوض کنم.
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
از فضاوتت در مورد پایان نامه های مقایسه ای معلوم بود که ادعای بالایی دارین :)
پاسخ:
رشته ی من و شما کلا متفاوته! من خواستم اونطور رشته های علوم انسانی و صرفا مترجم بودنشون رو بیان کنم.
که هیچ تولیدی ندارن و فقط روی گذشته ها مانور میدن.
نه در مقطع کارشناسی ارشد و نه دکترا هیچی به علم اضافه نمیکنن.
هرکس هر طور مایله میتونه عمل کنه. این ادعا نیست، تلاش برای تغییره. از یه جا باید شروع کرد!
شما اگر مقایسه ها رو تولید علم که هیچی اصلا، یه کار کاربردی میدونین من به نظرتون احترام میذارم.
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۸ دچــ ــــار
اونی که میخواد تولید علم کنه قدم به قدم جلو میره :)
باید بدونه چی بوده که تغییرش بده یا نه ؟

+ در پژوهش مقام گرداوری مقدم است بر مقام داوری...
پاسخ:
بله! این گردآوری درحد یک فصل از پایان نامه به نام مبانی نظری کافی است!
در مبانی نظری قراره چه بنویسید؟همین که این چه گفت و آن چه گفت!
نه اینکه کل تحقیق بشود این چه گفت و آن چه گفت! و چه شد که این مثل آن نگفت!
:)
میگم که کلا ما متفاوتیم.
بحث مختومه نیست؟
من بسیار کنجکاوم بدونم این بحث شما با خانم دچار(خانومن دیگه؟!!) قضیه ش چیه!:)))
البته اگر اشکالی نداره
پاسخ:
نه آقا هستند.
بحث سر اینه که من ندانسته* به ایشون گفتم که از این پروژه ها و پایان نامه های مقایسه ای دوست ندارم.
که مقایسه ی نظر این با اونه! مثلا مقایسه ی نظر فلانی با فلونی در مقوله ی مثلا ایکس!
 که من میگم این تولید علم نداره و ایشون میگن که این خیلی هم عالیه و مقدمه ی پژوهش همین گردآوری هاست.
درست میگن اما به زعم من این گردآوری فقط یه بخش از کار باید باشه نه کل کار!
کلا بحث من سر این بود که تو پایان نامه ارشد و دکترا یه پژوهش انجام بدیم که دردی را دوا کند!
و بقیه ش تو همین دیالوگها معلومه!
از این پایان نامه ها زیاد دیدم! مخصوصا تو بخش علوم انسانی و علی الخصوص علوم قرآنی و فلسفه از این کارها زیاده (یعنی در حدود نود درصد مقالات و پژوهشهاشون همیناست!)
و به نظر من همینه که هیچ تولید علم خاصی تو علوم انسانی و مخصوصا این زمینه ها در ایران وجود نداره.
حالا ندانسته* ش از اونجا بود که پایان نامه ی خود ایشون هم مقایسه ای بوده! :|
و من نمیدونستم وگرنه که نمیگفتم اصلا! :دی

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۱۶ دچــ ــــار
میدونستم توجیه نمیشید ولی گفتم که بدونید :)
ممنون گفتی:)
آره منم قبول دارم این کارها هم خیلی زیاد شده و هم معمولا خروجی نداره. با گرایش های دینی هم که باشه حرص درآرترمیشه! طرف صرفا میخواد یه کار به حساب خودش اسلامی بکنه، هی علامه رو مقایسه میکنن با فلان و به قول تو فلون! هی نهج البلاغه رو مقایسه میکنن و...
ولیکن اینم هست که تو بعضی کارهای نظری بعضا لازمه. درواقع کسی بخواد کارنظری عمیقی بکنه که البته کار بسیارمستمریه و با ارشد و دکترا تموم بشونیست، بعضی این دقت های نظری لازمه. حالا نمیدونم چنین کاری مناسب ارشد و دکترا هست یا نه، ولی درکل آدمی که یه برنامه علمی مستمر و مشخص داره، وسطش این قبیل دقت های نظری هم لازمش میشه. ولی اونی که یه تز ارشد یا دکترا مینویسه و بعد میره دنبال کارخودش‌ و کارو ادامه نمیده خب وقت خودش و بقیه رو اینطوری تلف نکنه!
من استاد دانشگاهی حوزوی ای میشناسم کار ارشدش یه جورایی از همین قبیله ولی وسط یه سیر علمی هدفمندی که داره.
چه میدونم شاید بقیه م هدفمندتر از اونی هستن که از ظاه‍ر کارهاشون به نظر میرسه‌ و من خبرندارم:))
پاسخ:
ببین حرفت رو قبول دارم این کارها مثل کارهای علمی ترویجی در سایر رشته ها می مونه.
کارهای علمی ترویجی در ژورنالهای بین المللی ارزش بالایی دارند.چون نویسنده ی مقاله ی ترویجی بیش از صد منبع برای کارش رو مطالعه میکنه و همه رو با هم یکپارچه ارائه میده و گاهی مقایسه میکنه و این برای سایر محققان یک منبع بی نظیر از همه ی مبانی نظری و سیر مطالعاتی پیش رفته در طول تاریخ در مورد یک موضوعه. هرچند که نباید به اونها بسنده کرد و مطالعات قدیمی رو به دست فراموشی سپرد.
به نظر من بهتره لااقل نظر یک نفر رو خودمون نقد کنیم! اینطوری جنبه ی پژوهشی بودنش بالاتر میره. اما اینکه نود درصد موضوعات یک رشته بشه مقایسه ی نظر دونفر، اونم در قالب متون علمی پژوهشی،اصلا توجیه منطقی به نظر من نداره. ولی به نظر خودشون داره دیگه! من چه کاره ام؟! :دی
لوسی فکرکنم کم کم باید منو بندازی بیرون از وبلاگت:)))
بس که پرچونه شدم:))))
پاسخ:
:))))
این چه حرفیه اتفاقا ذوق میکنم کامنتهای مفصل رومیخونم :)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۰۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگه بهت پول قابل توجهی میدن این کارو بکن وگرنه خودتو به این دردسر ننداز 
پاسخ:
پول؟؟! :|
زهی خیال محال! :|