ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

177.

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ق.ظ
بردمش خونه مادرشوهر

که برم براش استامینوفن بخرم

میگم چرا صداتون گرفته؟

میگه من سه چهار روزه تب دارم!!!

دلم میخواست سرمو بکوبم به دیوار!

ینی انقدر سخته که بگی من مریضم

بچه رو نیارین پیش من؟؟!



+لازمه توضیح بدم که پسرکم چرا مریض شده؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۸ صحبتِ جانانه
به شوهرتون گفتید که بچه از مادرش بیماری رو گرفته؟
پاسخ:
یادم نمیاد که گفتم یا نه!
این وب اون روزها برای من جایی بود برای غر زدن! خیلی چیزها رو که می نوشتم دیگه به مستر نمیگفتم و روانم آروم میشد.