ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3682.

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

بعد از دو ساعت و چهل و پنج دقیقه ی تمام،

استماع سخنان استادی که قرار بود یه ربع فقط برای من وقت بذاره،

(یعنی اصلا فکرشم نمیکردم کسی تا این حد انرژی و قابلیت سخنوری یکطرفه داشته باشه!)

رفتم خونه مامان مستر دنبال بچه ها و ساعت شش ناهار خوردم!

بعد یادم اومد که دورهمی دوستانه دعوت بودم،

با توجه به اینکه صاحب مجلس عذر منو بابت نرفتن نپذیرفت،

ساعت هفت با مخِ تیلیت شده،

رفتم خونه ی دوست جان!

البته باعث زنده شدنم بود.

خدا خیرش بده که گیر داد باید بیای!

:)



+عجب روزی بود دیروز!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۴ مامان محمدمهدی
ما هم یه همکار داریم  که میتونه ساعتها بره بالای منبر و واسمون فقط راجع یه آیه از آیات کریم قرآن حرف بزنه
خونه مون هم که میان همسر من رسما سکوته تا این آقا حرف بزنن
پاسخ:
:))
خدا بر تواناییهاشون بیفزاد!