ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3685.

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

امروز فکر میکردم که اصولاً جهان بینی مجاهدین فی سبیل الله،

و ایدئولوژی مرتبط با زندگیهاشون،

کلا با چیزی که ما داریم طی میکنیم متفاوته!

تصور اینکه من در هرحال باید بمیرم،

و در اون دنیا حاضر باشم،

پس چه بهتر که شهید بمیرم،

و یا چه بهتر که با عنوان همسر شهید محشور بشم!

و از تک تک فرصتها برای حضور بهتر در آخرت استفاده کنم،

بر خلاف ایدئولوژیِ در حال انتشار،

که تصورمون از زندگی خوب،

یک زندگی شاداب،

غرق در آرامش اقتصادی و دنیوی،

بدون دغدغه،

پر از هیجان،

و با فرزندانی شاد و باهوشه!

همین ایدئولوژیِ رنگارنگی که میگه:

"تا میتونی خوش باش،

و از "زندگی" لذت ببر،

که دنیا دو روز بیشتر نیست،

و هر ثانیه ای که از خوشی بمونی از دستت رفته"!



+این دو حالت در معنای "مطلق"شون، مقابل هم، و دو سر یک طیفن!

کجای این طیف هستیم؟!

اینجا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مسلما اون سر طیف که بر مبنای شهید شدن و ایناس نیستم.
پاسخ:
ان شالله که هستیم :)
اعتماد به نفس و اینا! :))
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۰۸ بنت شهرآشوب
امثال ما اکثرا وسطیم
هم دنیا رو به طور کامل میخایم،باهمه شادیهاش
و هم آخرت رو میخایم با همه سعادتش
حال آنکه جمع این دو درکنار هم، اجتماع نقیضین است!

پاسخ:
آره. کاش خدا بخواد یه جوری هل داده بشیم اونطرف تر!
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۱ مامان محمدمهدی
من فکر میکنم سر هیچ کدوم از این دو طیف نیستم
ازینجا رونده ازونجا مونده م:(
پاسخ:
من هم!
دقیقا!