ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

نمیدونم چند!

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

میدون رو دور زدیم،

یه بنر بزرگ رو ورودی بلوار نصب شده بود:

"تعمیر به جای تعویض!"

بعد عکس یه قوری داشت،

که روی قسمت آبریز قوری که شکسته بود

یه لوله وصل کرده بودن!

احساس کردم چقدر یک نفر میتونه تو طراحی کج سلیقه باشه

و چقدر جامعه ی فرهنگیِ ما هنگام انتشار این بنر، دلش خوش بوده!!

و چقدر تولید در این مملکت کم شده که به چنین چیزی توصیه میکنیم!

آیا اسم این قناعت و عدم اسرافه؟

یا ضربه زدن به تولید ملی؟!:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
لوسی می