ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3690.

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

شام خوب بود،

خیلی خسته نشدیم

اما کم اومد!

ما کلا پنج نفر آدم بودیم!

و غذایی که قرار بود هشت نفر رو سیر کنه،

و قدری هم بمونه،

کم اومد!

خودم فقط یه برش پیتزا خوردم!

:|

و حتی یک قطره از سوپ هم باقی نموند!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
لوسی می

نظرات  (۸)

احتمالا زیادی خوشمزه بودهههه...
پاسخ:
:))
آفرین که نکته شو گرفتی! :))
راستش من در تخمین حجم شکم خانواده ی مستر همیشه می مونم!
همیشه!
میدونم اهل زیاد خوردن هستن و برای پنج نفر به اندازه ی هشت نفر غذا میذارم،
اما هرکار میکنم بازم کم میاد!
نه اینکه از دستپختم باشه لزوما! کلا آدمهای زیادخوری هستند! :(
و این گاهی که میزبان باشم رو اعصابمه!
عه منم میخواستم همینو بگم  که مرضیه گفت :)

خب از این به بعد بیشتر تر دست کنید ببینید بازم کم میاد ؟!؟!؟:))
پاسخ:
آفرین پس همه نکته شو گرفتن! :)
خیالم راحت شد:))
آرهههه باید خیلی حسابشون کنم! :))
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
الهییی/ف یه برش همش؟؟؟:(( خب عزیز من حتما دست پختت خوشمزه اس دیگه. همه نوش جان میکنن. کاش عکس غذاها رو میزاشتی اینجا ما می دیدیم. نه نه ولش کن. دهنمون آب میفته :)
پاسخ:
آره دیگه. از همونه :))
یه بار خودت درست کن مشتری میشی.
وای خوش بحالتون من درحسرت اینم که یه مهمونی بدم نه اینکه بد باشم قوم شوهر رفت وآمدی نیستن
پاسخ:
آره خانواده ی ما هم اهل رفت و آمد نیستن!
فقط اهل آمد هستند به صرف ناهار و شام! :))
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۱۴ بنت شهرآشوب
این دفعه که اینا رو دعوت کردی برا بیست نفر بپز!!!

پاسخ:
والا!
حالا خوبه ازت ایراد نمیگیرن ماخونمون کوچیکه یه بار دعوتشون کردیم طبیعت گردی جوجه بود انقد تیکه انداخت تازه به مامانم ایناهم گفت ایندفعه نوبت شما بود ناهارمیدادید انقدم ایرادگیر دیگه تعطیلش کردم
پاسخ:
:|
مَردُم! :|
آدم اگه با مهمونی بخواد اعصاب خودشو خرد کنه بهتره اصلا مهمونی برگزار نکنه.
والا اولین مهمون پیتزای من هم خیلی شاکیم کرد! تصمیم گرفتم هرچه کمتر دعوتشون کنم که روابطمون بهتر بمونه!
بار دیگه یکمی شو پنهان کنید :پی
بعد سورپرایزشون کنید :دی 

آخه معمولا برنامه ریزی میشه بر اساس محتویات سفره :)
پاسخ:
آره درست میگی معمولا برنامه ریزی میکنن.
اینو امتحان میکنم. :)
مرسی.
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۸ مامان محمدمهدی
چه خوش اشتها:)
خدا برکت زیاد بده به سفره های مهمونیتون و به مال و درآمد مسترتون
پاسخ:
والا!
مرسی عزیزم از دعای خوبت.
همچنین برای شما.