ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3693.

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

یکی از استیک نوتهایی که رو در کابینتها زدم اینه!

عجیب حالمو خوب میکنه،

وقتی همه ی زندگیمو در همین دو جمله توصیف میکنم..



+میدونم عکس جالبی نشده و خیلی هم خوشخط نیست،

اما الان حوصله نداشتم دوباره عکس بگیرم!

قبلا هم که نوشتمش حوصله نداشتم دوباره نوشتنشو امتحان کنم:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۵)

اتفاقا می خواستم بگم چه خوش خط!
پاسخ:
واقعا؟
مرسی :)

۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۷ بنت شهرآشوب
بسیار هم عالی
هممون میریم
دیر یا زود
پاسخ:
درسته.
من بیشتر با اولش حال میکنم!
إنا لله. :)
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۰۷ دچــ ــــار
انا للللللله ؟!:))
+میتونی تاییدش نکنی 
پاسخ:
همیشه با نوشتن این کلمه مشکل  دارم!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۴۲ مامان محمدمهدی
تو که خواهر اعتماد به نفست خوب بود چرا اینطوری میگی؟!
پاسخ:
نه بابا! اونطوریام نیس!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۵ خانم لبخند
من اولش که عکسو دیدم اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که چه خوشخط :)
پاسخ:
:)
واقعا؟؟!
مرسی عزیزم :)
+مثلا خواستم بگم از این خیلی خوش خط ترم! :دی