ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3695.

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

وقتی اوجِ نگرانی را دارید،

همه چیز را به خدا بسپارید،

خودتان را عقب بکشید،

و دیگر هیچ کاری نکنید!



+کاملش را اینجا بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۳)

سلام عزیزم
ممنون بابت اشتراکش 
پاسخ:
قربون شما.
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۵۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آخه نمیشه که ما هیچ کاری نکنیم
پاسخ:
درست میگی منظورتو متوجه شدم.
اون پست تکمله رو بخونی متوجه منظور پست هم میشی.
منظورش توکل داشتن تام و تمامه، حتی در شرایطی، رها کردنِ همه چیز "به امان خدا"!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۹ مامان محمدمهدی
کاش میتونستیم در عمل
پاسخ:
میتونیم! کاش به همه ی زندگیمون بتونیم تعمیم بدیم.
مطمئنم همه مون گاهی حتی یک بار در زندگی هم که شده، حتی سر جزئیاتِ نه چندان مهم هم که شده این کار روکردیم.