ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3696.

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

آن نیم نفس که با تو هستم،

سرمایه ی عمر جاودان است..




+افعال به مضارع تبدیل شده اند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۶ بنت شهرآشوب
شعر از کی بود؟

قشنگه

البته لیاقت تام این شعرا رو آدمای زمینی ندارند.

پاسخ:
نمیدونم!
عالیه.
بله موافقم.
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۴۴ مامان محمدمهدی
ماضیش که مناسب تر به حالته اگه منظور ومخاطبتت مسترتون بوده باشه
پاسخ:
مخاطبش مستر نیست!
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۰ آرزو ﴿ッ﴾
اینجا لایک و پسندیدم و اینا نداره؟ :)
خیلی زیبا بود!
پاسخ:
نه! برای اینکه همینو تو کامنت بگین منم بگم واااای قربون شما خوشحالم که خوشتون اومده :)