ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3697.

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

امروز یکی از دعاهای مفاتیح رو برای اولین بار خوندم،

و همه تونو دعا کردم!



+میدونم پست بیمزه ای بود ولی همینی که هست! باید می نوشتمش!

+نمیگم کدوم دعا!

بس که مشهوره

و نیک نیست که آبروی خود را ببرم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۱)

دعا ندبه؟

‎:P

‎:D

پاسخ:
:))
خدایی قبلا گفته بودم که دعوت شدیم به دعای ندبه دیگه! :)
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۰۷ دچــ ــــار
واقعا ممنون :)
:))

ممنون بابت دعا

کاش میگفتی کدوم دعا :)
پاسخ:
:)
قربونت.
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۷ بنت شهرآشوب
دمتون قیژژژژژژژژژژژژژژژژ
پاسخ:
یعنی همون گرم!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۹ مامان محمدمهدی
بیمزه نبود خیلی هم چسبید شیرینیش بهمون
و ممنون
پاسخ:
قربان تو.
یعنی آره؟
نخونده بودم
آخه خودم هم بار اول بود دیروز می خوندمش :پی
واسم همین زودی گفتم
پاسخ:
نه دیگه میگم قبلا دعای ندبه رفته بودم.
در نتیجه دعای ندبه رو قبلا خونده م! اولین بار نمیتونه باشه.
:)
اتفاقا وقتی گفتی دعای ندبه فکرکردم مگه امروز جمعه بود؟!:|
:))
:))
قبول باشه دعا خوبه حالا هرچی می خواد باشه:دی
پاسخ:
قربونت.
کاش قبول باشه.
دعای سمات؟
پاسخ:
:)
نه!البته اینم تا به حال نخوندم!
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۲ بنت شهرآشوب
بله همون دمتون گرم منظورم بود

ما با دوستای نزدیکمون اینجوری شوخی میکنیم.
امیدوارم از احساس صمیمیمت زیادم ناراحت نشده باشی :)
پاسخ:
:))))
نه عزیزم ناراحت که نشدم اما ارتباط این لغت با گرم رو متوجه نمیشم اصلا :))
خیلی جاها شنیدم البته.:)
بعضی ها هم میگن دم شما جیز! :)) به معنی خیلی داغ!
حالا ارتباط قیژ با گرم چیه؟! :))
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۰ بنت شهرآشوب
منم نمیدونم راستش
دمت دمادم، دمت گولی، دمت قیژ
ما هر دفعه یکیشو میگیم به دوستامون. ولی هیچکدومم نمیدونیم یعنی چی!

از اون لغات جیگرحال بیاره. معنیش مهم نیست :)
مثل واژه ی اندام عالی منقبض! (که مهران مدیری تو فیلم مرد هزارچهره میگفت)
پاسخ:
:)))
مثالی زدیا! مهران مدیری متناسب با اون شخصِ مخاطبش میگفت که تریپ بدنسازی میومد!
اوکی مرسی از راهنماییت! :)
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۷ تنها دلشکسته

سلام

ممنون از دعات عزیز

پاسخ:
سلام. قربونت.