ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3701.

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

من فردا میخوام برم دانشگاه

و برای همین امشب اومدم خونه مامان مستر.

(گفته بودم که مستر رفت ماموریت؟)

اومدیم اینجا و سرعت دانلود به یک هفتم رسیده!

:|

ینی رسما دیگه ناامید شدم از اتمام حجممون!

تازهههه! بدتر از همه ش اینکه ظرفیت درایوهای لپتاپم داره کم میاد!

اگر فردا هم فرصتی باقی مونده باشه که بعید میدونم،

وایمکس رو میبرم دانشگاه بذارم تو فضای باز موجها رو سریعتر بگیره دانلود کنه! ههه!



+مردم میرن دانشگاه نت از دانشگاه مصرف کنن،

ما برعکسیم!

+بعدا نوشت: من به خاطر مصرف حجم نمیخواستم برم دانشگاه!

این هدف ثانویه بود که بعدا ایجادشد.

زمان مصرف با حدود 17 گیگ باقیمونده تموم شد.

اینش مهم نبود، چیزی که واقعا ضدحال شد این بود که از دانلود فیلمم فقط 50 مگ باقی مونده بود،

که زمان تموم شد و اجازه نداد ادامه بدم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۹
لوسی می

نظرات  (۵)

حالا تو این موقعیت نمیرفتی اونجا!!!! :))
پاسخ:
نمیدونستم سرعت اینطوری میشه که!وگرنه خدایی نمیرفتم تو این موقعیت استراتژیک!
وای خوش به حالت یه چندتا فیلمم واسه من دانلود کن خخخخ
ما همیشه زود حجممون تموم میشه ))))):
پاسخ:
:))
کاش میگفتی چه فیلمایی!
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
از پشتکارت خوشم میاد که ول کن نیستی تا دانلودش نکنی تمام حجم رو:)))
پاسخ:
:)))
مهم اینه که بهترین عملکردتو ارائه بدی! :)))
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۳۳ فاطمه غلامی
حالا زیاد حرص نخور
تموم هم نشد نشد :)
پاسخ:
نه حرص که نمیخوردم!
تموم هم نشد!
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۷ دچــ ــــار
هر وقت از ماموریت برگرده بگین چون به نظر میرسه در حالت عادی ماموریت باشه کلا :)))
پاسخ:
:)
واقعا!