ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3703.

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ق.ظ

دیروز ظهر رفتم خونه مامان،

و تاعصر اونجا بودیم!

:)

چهارمین روزِ نبودنِ مستره،

و این سه روز خوب سرمون شلوغ بود!

خدا رو شکر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش باشی همیشه
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۵۳ بنت شهرآشوب
مانیز دیروز خونه مامانمون بودیم :)

چه تفاهمی!
پاسخ:
:)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۴ مامان محمدمهدی
ما که یک ماه مامان نداریمف خانوم رفتن ددر دودور
شما عوض ما بچرخید:)
پاسخ:
خوش بگذره بهشون :)