ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3705.

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ق.ظ

بعضی چیزها هست که دیدگاهت در موردشون

با اکتساب اون موقعیت

به شدت متفاوت از قبل خواهد شد!




+مثلا مادر شدن و همسر شدن یکی از مهمترین تغییر موقعیتهاییه

که باعث تغییر احساسات و نگرشهای آدم میشه!

من که این تغییر رو به وضووووووح در خودم می بینم!

حتی مادری برای یک فرزند، با مادری برای دو فرزند باعث ایجاد تفاوت مادرانگیهاست!

شاید این همون چیزی باشه که میگن تا تو موقعیتش نیستی درموردش نظر نده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آره. اقتضائات هر دوره از زندگی آدمه
پاسخ:
کاملا.
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۲ مامان محمدمهدی
هوم
پاسخ:
:)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۴ دچــ ــــار
جالب بود!
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۲ بلاگر آرام
عجب!
ولی من امیدوارم همینجور که تصورش میکنم بشه -شکلک دوتا چشم قلب تلگرام-
پاسخ:
مسئله تغییر تصور نیست!امیدوارم همون جوری بشه که دوست داری.
تغییر نگرش و ارزشهاست! مثلا وقتی مجردی حقوق همسران و باید و نباید های زندگی مشترک رو یه جور تصور میکنی، که وقتی وارد گود میشی برات اون مسئله ی بی اهمیتِ همیشگی خیلی مهم میشه و میفهمی خیلی مهم بوده یا یه مسئله ی مهمِ همیشگیت خیلی بی اهمیت میشه می فهمی خیلی هم مهم نبوده!
مثلا من قبل از فرزند دوم همیشه ی زندگیم حسم این بود که مادرهایی که لباسهای بچه ی اول رو تن بچه ی دومشون میکنن خیلی حرکت غیراخلاقی ای انجام میدن و رسما به دومی ظلم می کنن! اما الان احساس میکنم کسی که این کار رو نمیکنه اسراف میکنه! :))
این ساده ترییییییییییییییییین نوع تغییر نگرش منه!

چیزی که میگی رو در مورد مادر شدن تا حدودی درک کردم

ولی کلا فکر میکنم خیلی زیاد اهل قضاوت موقعیتی که درکش نکردم نیستم و همیشه "شاید اگه منم به جاش بودم همین کارو میکردم" توی دلم میگم

پاسخ:
مسئله قضاوت نیست. مسئله تصور ما از یک موقعیته!
چرا اینقدر مسئله پیچیده شد؟! :|
من یه عقایدی در مورد یه موقعیت هایی دارم که وقتی بهش میرسم عقایدم تغییر میکنه! همین!
قضاوت اشخاص نیست لزوما!
ولی آفرین که کسی رو قضاوت نمیکنین. :)
واقعاً همینطوره 
حس خاله شدن و عمه شدن :))
پاسخ:
:)
آرهههه شاید:)
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۱ بنت شهرآشوب
پس ما نظری نمیدهیم :/
پاسخ:
درموردچی؟
من میفهمم چی میگی:))
شایدم تا الان تصوراتم راجع به موقعیت های مختلف خیلی مغایر با اصل قضیه نبوده که نمیتونم مصداقی براش پیدا کنم
پاسخ:
:)
شاید.