ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3708.

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

این روزا کی تموم میشه؟!

ای خدا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۲ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من منتظر تموم شدنشم. فعلا که چهارساله منتظرم :(((( چهههههههههههار ساااااااال :((((
پاسخ:
واو!
چه همه!
این حس عذاب وجدان زیادی هم به من میده!
این روزهای زندگی عزیزترین لحظات عمرمن که باید بسیاااار قدر بدونم.
من هم الانا یه چنین حسایی دارم:(
ولی فکرکنم تموم نمیشه!
نگاه ما باید عوض شه!! انسان را در رنج آفریدیم ‌و این صحبتا:)
پاسخ:
اون قسمت این صحبتاشو کاااامل گرفتم :*
اگه روزایی که مستر نیست رو میگید وای که چقدر سخته درکت میکنم
پاسخ:
اوهوم:(