ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3713.

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

امروز پسرک و گل پسر با پسرعموشون رفتند برف بازی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۴۴ مهراد فروتن
احتمالا شما هم از دور نگاشون می کردین و قربون صدقه شون می رفتین 
البته با شناختی که من از شما پیدا کردم این احتمال هم هست که خودتون هم حسابی باهاشون برف بازی کرده باشین :))
پاسخ:
:)
راستشو بخواین بعد از برف بازی هردو به تب شدید مبتلا شدن و کاملا روز لذت بخش از بین رفت :(
ولی خوب منو شناختین :دی
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۲۶ تنها دلشکسته

سلام

ای بابا :((

کاش نمیذاشتید برن!!

شما هم برف بازی کردید؟!

دیشب خواستم بگم ها سرما نخورن رفتن بیرون... که امروز نوشتید سرما را خوردن :((

پاسخ:
سلام. چی بگم والا!
نمیذاشتم هم یه ماجرا می بود!
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۰ مامان محمدمهدی
هوه واقعا سر و سوزناک شده
نباید میزاشتی برن
حالا دیگه عیبی نداره غصه نخور به لطف خدا ان شاءالله زود خوب شن
پاسخ:
:((