ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3715.

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ

تمام کهکشان نشانه از تو دارد،

زمان بدون تو سرِ گذر ندارد،

جهان به اعتبار خنده ی تو زیباست،

بیا تمام ناتمام ما همینجاست..




+فکر میکنم به خنده های شما!

خیلی فکر میکنم!


+میتونید تصور کنید لحظه ی لبخندِ امام زمان رو؟!

چرا اینقدر این تصور برای من دوووور، عجیب و مبهمه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من عاشق این آهنگم
پاسخ:
:)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۴ دچــ ــــار
دیروز همش این افتاده بود سر زبونم شعرشم حفظ نبودم :) 
پاسخ:
بذارمش تو وب؟!
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۸ دچــ ــــار
کم حجم باشه لدفا :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۸ مامان محمدمهدی
:(((