ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3716.

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

امروز روز سومه.

امروز بچه ها خوب میشن ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۹ دچــ ــــار
سلام
روز سوم چی؟!
پاسخ:
تب بچه ها.
سلام.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۸ دچــ ــــار
بخاطر برف بازی؟ :) 
انشالله خوب بشن زود
پاسخ:
نمیدونم واقعا از چیه.
ان شالله که ویروس باشه و امروز خوب بشن.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۷ مامان محمدمهدی
وای چرا اینا باز مریض شدن
اونم وقتی باباشون نیست:((
پاسخ:
:((
چه میدونم!
شرایط رو درک نمیکنن دیگه! :((((