ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3718.

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

ای غم بگو  از دستِ تو،

آخر کجا باید شُدن*؟

در گوشه ی میخانه هم،

ما را تو پیدا میکنی...




*واژگان: شدن در این بیت یعنی رفتن.

+از شهریارِ عزیز که دیروز پیامی مبنی بر فوت دختری که عاشقش شده بود، به دستم رسید!

راست یا دروغ خدا هر دو رو رحمت کنه ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲)

کجا رفتن؟!
پاسخ:
:))
معنیِ "شدن" در بیت رو نوشتم! :)
شدن یعنی رفتن.
ببخشید گویا نبود الان درستش میکنم. :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۵ مامان محمدمهدی
آخی
خدا رحمت کنه
منم شنیدم داستانشو گرچه الان دقیق یادم نیست چی به چی بود:))
پاسخ:
همون عاشق شده به عشقش نرسیده دیگه!
همین قصه ی غصه بار تکراری!
اما خب عوضش یه عالمه شعر عاشقانه ی قشنگ از این عشق به جا موند!:)
خدمتی بود به ادبیات فارسی! :))