ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3719.

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

دیروز رو میتونستیم روز خواهر نامگذاری کنیم!

:)



+عید گذشت اما خیراتش بر شما مستدام باشه الهی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۰ دچــ ــــار
ولادت حضرت زینب و روز پرستار را به شما و همه ی خوانندگان و همچنین همسران و خواهران شهدای مدافع حرم زینبی (س) تبریک میگوییم
پاسخ:
متشکر.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۴ بلاگر آرام
چقدر خوب بود عید قشنگی بود
منو خواهرم تو خونه واس خودمون جشن گرفتیم و کلی خوش گذروندیم:)
واس شما هم مبارکه
پاسخ:
آفرین چه کار جالبی:)
چه خوب که خوش گذشته عیدتون مبارک.
سلام ممنون از تبریکت 
اما از سه خواهر من فقط یکی بهم تبریک گفت اونم معلوم نیست شاید بخاطر اینکه همراه با شوهرش بوده خواسته اون یاد بگیره 
آخه گفت میخواستیم گل هم بخریم بسته بوده در حالیکه از اینکارا به عمرش بلد نبود و پیامی هم قبلش بهم نداد و ده شب جمعه بهم گفت:/
پاسخ:
سخت نگیر!
روز مهندس، روز دانشجو، روز دختر، روز تولد، سالگرد ازدواج، روز تولد بچه ها، یا هرچیز دیگه ای رو هیشکی به ما تبریک نمیگه!
سعی کن این چیزا برات مهم نباشه!

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۴ مامان محمدمهدی
من اتفاقا دیروز مجددا عمه شدم اونم عمه سادات:))
روز عمه هم میشه گذاشت اینروزو:))))
پاسخ:
عجب! عجب!مبارکه عمه ی سادات :)
بله یکی همین پیشنهاد روداده بود و من تغییرش دادم به روز خواهر!
از اونجایی که روز تولد حضرت ابوالفضل رو گفته بودیم روز برادر تصمیم گرفتم این روز خواهر باشه! :دی
حالا شاید عمه بشم نظرم فرق هم بکنه! :))