ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3733.

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ

وقتی کسی داره از سختیِ اوضاعش براتون میگه،

هیچوقت سعی نکنید سختیِ اونو در مقابل بقیه ناچیز نشون بدین.

براش مثالهایی نیارین که فلانی پس چی بگه،

فلانی چقدر براش سخت تر بوده،

خوبه باز تو اینطوری هستی، برو خدا رو شکر کن!

اینها هیچکدوم نشونه ای از همدلی توش نداره،

و بدترین واکنشیه که شما میتونین نشون بدین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۸)

و همه هم همینو بلدن بلدیم 
هههههه
هههههههههه
هههه
ههههههه
ههه
پاسخ:
نه واقعا!
همه اینطوری نیستن!
حالا یکی هست میخواد باعث بشه که طرف یه کم به خودش بیاد، از خودش مایه میذاره که منم سختی کشیدم و فلان راه حل رو برگزیدم تو هم اینطور بکنی بهتره، این اشکالی نداره،
اما فکر کن تو برای کسی که هیچ سختی ای تو زندگیش نکشیده داری میگی، و اون از یکی دیگه که سختی کشیده مایه میذاره! اونم با حالتِ "پس اون چی بگه!!":|
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۲۹ فاطمه غلامی
:
پاسخ:
?
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۵۵ بلاگر آرام
دقیقا تو یکی از نظرام این کارو با شما کردم:‏|‏
پاسخ:
واقعا؟؟!
کدوم یکی؟!
:)
اشکالی نداره اینجا مینویسم که برای خودم بنویسم و یا اینکه به اشتراک بذارم که چیزی کسب کنم نه اینکه درد دل کنم!
اینجا با عالم واقع فرق میکنه.
من اینجا واقعا درکت میکنم عزیزم درسته که بچه ها هستن ولی وقتی شوهر آدم کنارش باشه باهاش حرف بزنی حتی بحث کنی خیلی فرق داره چون تنها کسیه که ازهمه چیزت خبر داره ومایه دلگرمی ،به نظر من بچه نمیتونه جاشوبگیره و واقعا هرکسی جای خود داره
پاسخ:
آرهههه مستر شده تمامِ من!
واکنش مادرشوهرم در اغلب مواردی که مورد کوچیکی که از همسرم یا خواهرش ناراحت شدم رو متوجه شده:)) به سرعت با شوهر خواهرشوهرم و خانواده شوهر خواهرشوهرم مقایسه میکنه:))
کلا حس درک نشدن و حق ندادن طرف به غم و ناراحتی آدم حس خیلی بدیه.
پاسخ:
آرهههه غالبا مامان مستر هم همینطوریه!
ولی منم کوتاه نمیام! خخخخ!

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۲ مامان محمدمهدی
چشم
پاسخ:
چشمت بی بلا.
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۳۲ تنها دلشکسته

سلام

آی گفتی :(((

اینقدر خاطرات بد دارم که خواستم دردی بگم طرف مقابل گفته: برو خداتو شکر کن فلانی دردش بیشتر از توست!! :(((((((((( یعنی آخر بی رحمی است این جمله، هیچ نشانی از همدردی نیست :((

عزیزم خوبی؟

نبودی نگرانت شدم :(

دو روز نبودی، چطور 4 روز خونه مادرشوهر بودی؟! آخرین کامنتات" تماس با همسرت" مگه از خونه خودت نبود؟! به این میگن یه وبلاگ خوان با دقت :))

پاسخ:
آره خیلی پاسخ بدیه.
من از پنجشنبه تا یکشنبه اونجا بودم.
و تماسم با مستر از خونه ی اونها بود.
این دو روزی که نبودم روزهایی بود که دیگه برگشتم خونه خودمون عزیزم.
تا دوباره نت رو روشن کردم طول کشید! نه اینکه نفتیه! واسه همین! خخخخ!
مرسی از دقتت :)
منم تجربه شو دارم خیلی اذیت کننده س
من معمولا تا این جمله رو میشنوم دیگه ساکت می شم و دیگه با اون طرف در این موارد حرفی نمی زنم... خیلی حس بدی به ادم دست میده
پاسخ:
آره منم :(