ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3734.

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

در جگرم آتش است،

از که بنالم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۲۳ دچــ ــــار
الله و اکبر:) 
پاسخ:
اللهُ اکبر!
"و" نداره!
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۳۴ دچــ ــــار
جدی! یعنی همه نمازامو باید قضا کنم ؟!:/
پاسخ:
اگر نمازهاتونو می نویسید البته!
آتش چرا بانو  ؟
پاسخ:
هعی! چی بگم از دل تنگم.
راستی خواهرجان کامنتم اومد؟
جالبه که نظرات ببشتر نظرم رو جلب کرد
نمی دونستم الله اکبر وسطش و نداره ..
ممنون
پاسخ:
واقعا؟
الله اعلم هم وسطش و نداره! :)
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۲ مامان محمدمهدی
به گلستان تبدیل شه ان شاءالله
پاسخ:
:)
:(
ایشالا زودی خوب بشه جیگرت :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
خوبی؟
چته؟
زنگ بزنیم آتش نشانی؟ 
پاسخ:
نه بابا! میترسم بیان زیر آوار دلم بمونن!
40 تا سوره انشراح دل رو باز میکنه
پاسخ:
ممنونم از توصیه ت.
قبلا دوستی بهم گفته بود. فراموش کرده بودم و بی توفیق بودم.
ممنووووون.
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۰ بلاگر آرام
دوستان به معنی الله و اکبر توجه کنید میفهمید که وسطش و نداره:)
آتشتونو گلستان کنه خدا ایشالا
پاسخ:
والا!
مگه الله وَ اکبر رو صدا میکنیم که بگیم الله و اکبر! :|
قربونت ممنونم.
من همون فصل دوم هستم همون نقطه سابق
چه بده این حالت انشالا حال دلت خوب بشه
پاسخ:
بله بله شما رو مگه میشه فراموش کرد:)
مرسی عزیزم.
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۰۳ دچــ ــــار
:))
عزیز ِ دلم ... 

کدوم کامنت ؟؟؟ 
پاسخ:
کلی برات نوشتم درجواب کامنت خصوصیت!
ههه!
حالا فرصت شد دوباره می نویسم.