ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3736.

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ق.ظ

امشب ساعت نه شب مستر پرواز داره

و ان شالله برمیگرده،

و من باورم نمیشه که اینقدر "استرس" دارم!

فکرم اصلا کار نمیکنه..

استرس دارم!

یه عالمه اضطراب و استرس تو قلبم هست،

قلبم همچنان فشرده است و پر از درد!

شاید بی دلیل!

شاید!



+فکر میکنم هیچ چیز جز قرآن کمکم نکنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۸)

وااا 
چرا ؟
چته؟ 
پاسخ:
چی بگم از دلِ تنگم؟!
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۵ دچــ ــــار
سلام چشمتون روشن:)
فضای خونه رو چراغون کن تا بیاد :) 
پاسخ:
کاش چراغ داشتم! یا ریسه ی نور! :|
چشمت روشن عزیزم :)

پاسخ:
بشود ان شاءلله.
الا بذکر الله تطمئن القلوب ... 

توکلت به خدا باشه خانوم گل ...
پاسخ:
مرسی عزیزم.
باید بیام بگم چه آیه ای اومد وقتی رفتم سراغ قرآن! بگم حالمو گرفت یا حال داد بهم!هردوش جواب میداد! :|
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۱ مامان محمدمهدی
به سلامتی
حدیث کساء پیشنهادی خودتو بخون شاید حالت بهتر شه البته اگه تا الان در همون شرایطی
یا تهیه یه شام خوشمزه:)
آخ گفتم شام حالم بد شد.چی بزارم من شام امشب؟:) :(
پاسخ:
البته که پیشنهاد حدیث کسام برای این وقتهام نبود ولی مرسی که گفتی باشه میخونم حتما.
خب! شام خوشمزه و حتی کیک خوشمزه هم شدنی نیست! تقریبا هیچی نداریم و من اصلا دوست ندارم به کسی بگم برامون چیزی بخره! مخصوصا الان که روز آخره و دیگه این گفتنه توجیهی هم نداره!
ههه هه!
ما کتلت داریم :)
فک کنم خیلی هم بد نیس! :|
ببخشید که کتلت عالیه 
کتلت واقعا عالیه :)
پاسخ:
آره فقط همین کتلت هست که بشه خورد
اما خب سهم مستره.
:(
خوب پس بگو سر راه چند سیخ کوبیده هم بگیره :)
پاسخ:
:))
از فرودگاه!
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۳ مامان محمدمهدی
عه چه جالب
فکر کنم منم همون شب کتلت گذاشتم یا فردا شبش:)
پاسخ:
:)
کتلت غذای خوبیه :)
نوش جونتون.