ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3739.

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

امروز چهار نفری بر دهان استکبار زدیم.

:دی



+یه پلاکارد دیدم روش نوشته بود:

#ترامپ_مچکریم.

وقت نکردم هنوز تو اینستا سرچش کنم.

ولی از ایده ی این جمله،

و معانی چند بعدی ای که پشتش داره،

خیلی خوشم اومد. :)

+امسالِ من دهه ی فجر نداشت!! :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

من دقیقا تونستم پست رو بخونم 
ولی نتم ضعیف بود نتونستم بنویسم یالله لوسی می خانم! :)
پاسخ:
:)
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۱ مامان محمدمهدی
قبول باشه
ما هم سه ساله که چهارنفری بر دهان استکبار میزنیم ازمون قبول باشه ان شاءالله:)
پاسخ:
ما نیز دو ساله :)
ان شالله.
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۲ خانم لبخند
واسه نشون دادن چهره ی واقعی آمریکاست که مچکریم ازش :)
پاسخ:
:)