ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3744.

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

پریشب برای گل پسر کفش خریدیم!

:)



+و من امروز و دیروز در رویای پارک بردن بچه ها به سر بردم!

وقتی که بهار بیاد و من هر روز دستشونو بگیرم و سه تایی بریم پارک!

چه رویایی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۲۹ دچــ ــــار
به به :)
پاسخ:
:)
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۲۶ مامان محمدمهدی
مبارکش باشه:)
ولی کار سختیه ها
پارک بردنو میگم
من که اصلا زیربار نمیرم تنهایی:|
پاسخ:
آره به نظر خودمم کار سختیه!
اما رویاش شیرینه قبول کن! :)
چه رویای خوبی! ^__^
پاسخ:
:)
آره رویای شیرین اما احتمالا سخت! :دی
الان نمیشه؟ خیلی سرده آره؟ جای ما که پیاده روی خیلی چسبید اون شب با داداشم با اینکه از یک راه برف میومد ولی هواخیلی سرد نبود 
پاسخ:
آره دیگه سرده هوا هم آلوده ست البته.
چه خوب :)
واااای که دلم یه پیاده روی برفی خواست. :)
چه رویای قشنگی :)


چشم بذاری به هم رسیدی بهش ان شاالله.
پاسخ:
ان شالله.
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۰۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
قشنگه
پاسخ:
:)
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۶ بنت شهرآشوب
منم ازین رویاها دارم
بهار بشه و شب اسنک بپزم با حضرت آقا بریم پارک!
پاسخ:
خب الان برین!
دو نفره باشین که دمای هوا محدودیت ایجاد نمیکنه!
یادش بخیر من و مستر میرفتیم گاهی از سرما تو ماشین می نشستیم فقط!
:))