ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3745.

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

دیشب اتفاقاتی افتاد که باعث شد حرفی که تو دلمه رو بگم!

یه کم از خودم شاکی ام که روش خوبی انتخاب نکردم،

یه کم هم احساس راحتی میکنم که حرفمو زدم لااقل!


:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۶ بنت شهرآشوب
نتیجه ی قابل انتظار اخذ شد؟
پاسخ:
نمیدونم!
برای خودم همین که حرفمو زدم قدری خوبه.
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۱۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مهم ابنه که حرفتو زدی
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۰ منِ ناشناس
آخرشم بایدحرفتون رو میزدیدوخوب شدکه زدیدوراحت شدید.
پاسخ:
آره یه جورایی راحت شدم! ههه!
ولی به خاطر روش نامناسبم حس راحتیِ کامل ندارم!