ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3746.

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دیشب جای شما خالی عروسی دعوت بودیم.

پسرک که آبنمای تالار رو پایین آورده بود!

گل پسر هم تمام مدت داشت با لوازمات سفره عقد بازی میکرد،

جداً که از تاب و توان افتادم.

در حدی که دیگه بیخیالش شدم.

همه میگفتن برو پسرتو بگیر

میگفتم دیگه نمیتونم!

ترجیح میدم خسارت احتمالیشو پرداخت کنم!

و الحمدلله اتفاقی نیفتاد.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۰ فاطمه غلامی
پس اون دو تا وروجک پسرای شما بودن ./ \.
الکی مثلا منم عروسی بودم :)
پاسخ:
:))
خیلی خوبه که با وجود بازی گل پسر با لوازم سفره عقد، اتفاقی نیفتاده چون همه شون معمولا ظریف و شکستنی اند!

خب خدا روشکر :)
پاسخ:
تقریبا نود درصد زمان، من اونجا پیشش بودم.
یه ده درصدی رهاش کردم دیگه!
آره همه ش شکستنی، شرشره ای! :|
عوضش پسرک کل آبنما رو پیاده کرد!
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۷ مامان محمدمهدی
دمتون گرم خانوادگی:))
پاسخ:
والا! :))