ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3748.

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

دیشب مادربزرگ مستر بهم گفتن:

دیگه کم میای و به ما سر نمیزنی؛

- ای بابا تقصیر نوه تونه همه ش ما رو تنها میذاره میره.

+ کجا میره؟

- ماموریت!

+ نکنه اونجا زن گرفته؟! :))

- راستش منم همین فکر رو میکنم! :))



+مادربزرگ مستر نزدیک نود سالشونه.

سایه شون مستدام!

+برای مستر تعریف کردم کلی خندید! :|


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۳۹ دچــ ــــار
زنها پیرو جوون ندارن توی بی اعتمادی به مردا :)
پاسخ:
مردها هم پیر و جوون و مذهبی و غیر مذهبی ندارن تو خوش آمدنشون از این حرف! :|
چرا مردا بعد از شنیدن این جملات می خندن؟ یعنی من وقتی شوهرم در این مورد حتی شوخی هم بکنه دوست دارم بگیرم تا جایی که میتونم بزنمش....
والا انگار شوخی دارم باهاش دی:
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
من هم!
البته خدا رو شکر مستر این حساسیت منو میدونه و از این شوخیا نمیکنه!
والا!
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۰ مامان محمدمهدی
میگفتی ننه تو این دوره رمونه از پس یکیش برنمیان چه برسه به دو تا اونم تو یه شهر دیگه:)
خوشحالم ک از پس اولی هم برنمیان:))))
پاسخ:
:))